Ćwiczenia na szczupłe uda dla kobiet

Ćwiczenia na szczupłe uda dla kobiet

Chcesz znacząco poprawić kondycję i wygląd swoich ud? Marzy Ci się zdrowa i szczupła sylwetka? Ćwicz regularnie i zapomnij o swoich zmartwieniach! Poniżej kilka sposobów na zdrowe i silne uda dla każdej kobiety!

Pamiętaj, że niezwykle istotne jest również picie dużej ilości wody i zdrowa dieta. Dopiero wtedy poprawnie wykonany poniższy trening przyniesie najlepsze rezultaty.

Ćwicz zamiast się wstydzić!

Wiele kobiet nie jest zadowolonych ze swoich ud. Cellulit, rozstępy i zbędny tłuszcz to główne powody przez które kobiety wolą nie odsłaniać swoich nóg.

Regularne uprawianie sportu, między innymi pływanie, bieganie czy wypady na rower w połączeniu z domowymi ćwiczeniami to świetny sposób na szczupłe i jędrne uda.

Pamiętaj o odpowiedniej rozgrzewce!

Przed przystąpieniem do jakichkolwiek ćwiczeń niezwykle istotna jest odpowiednia rozgrzewka. Skakanka lub pięciominutowy marsz okaże się tutaj idealny.

Nogi rozgrzane? Jeżeli tak, to czas zacząć trening! Oto propozycja 3 skutecznych ćwiczeń na szczupłe uda!

1. Mostek

Należy położyć się na plecach, oprzeć lewą piętę na podwyższeniu (najlepiej sprawdzi się ławeczce lub coś niskiego do podparcia). Ugnij kolana, napnij pośladki, unieś biodra a potem wyprostuj prawą nogę pionowo ku górze. Wróć do początkowej pozycji i wykonuj po 10-12 powtórzeń na każdą ze stron.

2. Wypady szermiercze

Wyprostuj ciało i złącz stopy. Dłonie oprzyj na biodrach. Potem zrób prawą nogą zrób wykrok, pamiętając, że kolano powinno być ugięte. Lewe kolano powinno znaleźć się przy tym jak najbliżej podłoża, z którym jednak nie może się stykać.

Potem zdecydowanym ruchem należy odepchnąć prawą nogę od podłoża, wracając dzięki temu do pozycji wyjściowej. Powtórzenia należy wykonywać na obie strony. Zacznij od krótkich serii, zwiększając je według swojego uznania i możliwości.

3. Schodek

Ustaw się przy stopniu o wysokości 35-45 cm. Ułóż lewą stopę na stopniu. Mocno napinając udo, unieś się tak, aby Twoja prawa stopa znajdowała się na wysokości wspomnianego stopnia (nie można jej przy tym opierać). Później należy opuścić prawą stopę z powrotem na podłogę.

Wykonuj po 8-12 powtórzeń na każdą ze stron.

Ćwiczenia na szczupłe uda dla kobiet
Rate this post

1 KOMENTARZ

  1. Szczupłe nogi to marzenie chyba każdej kobiety, chociaż patrząc na aktualne trendy, to liczy się wielka pupa i nic więcej…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here