Domowe ćwiczenia na jędrne pośladki

Domowe ćwiczenia na jędrne pośladki

Jędrne pośladki to marzenie niejednej kobiety, jednak nieodpowiednia dieta, a także brak aktywności fizycznej to czynniki, które w głównej mierze przyczyniają się do tego, że pupa zaczyna z czasem tracić swoją jędrność. Aby zatem poprawić wygląd swoich pośladków, należy w pierwszej kolejności zmienić swoje nawyki żywieniowe, nie zapominając przy tym o ćwiczeniach, które można bez problemu wykonywać w domu. Już po ok. 4-6 tygodniach takich regularnych treningów można zauważyć pierwsze efekty. Poniżej można zapoznać się z kilkoma domowymi ćwiczeniami na jędrne pośladki.

Unoszenie miednicy w leżeniu tyłem

Aby wykonać to ćwiczenie należy położyć się na plecach na macie, układając ręce wzdłuż tułowia. Nogi należy ugiąć w biodrach i kolanach, układając stopy kilkanaście centymetrów od siebie. W tym momencie pośladki należy wysoko unieść, aż ciało od kolan po barki tworzyć będzie prostą linię. Pośladki, mięśnie korpusu oraz tył ud należy napiąć, zatrzymując na chwilę ruch i wracając powoli do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie najlepiej powtórzyć ok. 10 razy.

Wykopy w tył na stojąco

W pozycji stojącej należy unieść prawą nogę, wystawiając ręce przed siebie, a dłonie układając w piąstki. Następnie należy powoli wyprostować prawą nogę, przenosząc ją jak najwyżej do tyłu. Po upływie kilku sekund nogę można przeciągnąć do klatki piersiowej, powtarzając całe ćwiczenie ok. 10 razy (to samo ćwiczenie należy następnie wykonać na drugą nogę).

Wznosy nóg w leżeniu na boku

W celu wykonania tego ćwiczenia należy położyć się na lewym boku, uginając lekko lewą nogę, natomiast prawą prostując przed sobą. Stopę należy trzymać 5 cm nad podłogą. Prawą nogę należy unieść pionowo w górę, opuszczając ją następnie w dół. Ćwiczenie należy powtórzyć 15 razy, zmieniając następnie bok.

Domowe ćwiczenia na jędrne pośladki
Rate this post

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here